Hanifi Cihan

Hanifi Cihan
@HanifiCihan
Pencereden seyret içlerine girme... instagram.com/hanifi.cihan
...ama kendi kendimin üstesinden gelemeyince ne yapabilirim ki? Sürekli yanlış davrandığımı düşünüyorum.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Hanifi Cihan
👌
Reklam
Oğuz Atay kitabında şöyle yazar: "En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler kaldım. Oysa kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söyleneni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni." Ve ekler; "Beni ya şımartın ya da kapı dışarı edin! Yarı içtenliğe dayanamam ben."
1000Kitap
Hanifi Cihan
👌
REFET - Bakıyorum Amerikalıları sevmiyorsun Sadettin Bey. SADETTİN - Bırak allasen kendi kıtalarını bile başkalarına keşfettirmiş herifler.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Hanifi Cihan
👌