Keske kizina doyabilseydi ,cekinmeden ona babasi oldugunu soyleyebilseydi.En cok bunlari yasamasini isterdim mahkumun ,yazik en cok kiziyla olan bolum beni cok etkiledi ,gercekten okumaya deger bir kitap
Ahh okuyanlar bilir kitabin mukemmelligini ,keske hic bitmeseydi dediginizi duyabiliyorum.Ben okudugumda bu kadar populer degildi,tabiki edebiyat kitaplarini okuyanlar biliyodu .Şimdi okuyan okumayan elinde kahvesiyle kitabi paylasiyo buda itici duruyo.Kitapligimda yillarca okunmak icin beklenmisti kendisi, can sıkıntısından acaba nedir diye actim, iki saatte bitirdim herhalde.OKUYUN!