Hanım

Hanım
@Hanmozturk
Herkes, gönlünün ekmeğini yiyor.
Kkü - Okul Öncesi Öğretmenliği
Kırşehir
39 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Beni incittiğini düşündüğüm bütün ortamlardan sessiz bir şekilde gidiyorum. Kendimi sıkıp zorla gülümsemek yerine müsade istiyor ve oradan ayrılıyorum. Zamanla ruhumun ve bedenimin rahatladığını hissediyorum. Sizlerede tavsiye ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bizim mutsuz olmamızın tek sebebi içinde bulunduğumuz durumun hayat boyu devam edeceği düşüncesidir. Oysa ki dertler geçicidir. Gelirler, biraz konaklayıp giderler”
Edebiyat
Hayatımda genellikle eterden kaçıp betere düşüyorum 🧟‍♂️
Etkinlik

Hanım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·134 syf.·
2020 17. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,3bin okunma