Beni incittiğini düşündüğüm bütün ortamlardan sessiz bir şekilde gidiyorum. Kendimi sıkıp zorla gülümsemek yerine müsade istiyor ve oradan ayrılıyorum. Zamanla ruhumun ve bedenimin rahatladığını hissediyorum. Sizlerede tavsiye ediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bizim mutsuz olmamızın tek sebebi içinde bulunduğumuz durumun hayat boyu devam edeceği düşüncesidir. Oysa ki dertler geçicidir. Gelirler, biraz konaklayıp giderler”