Düz bir yolda yürüyor olsaydın ve tüm ilerleme isteğine rağmen gerisin geriye gitseydin o zaman bu çaresiz bir durum olurdu;ama sen dik,senin de aşağıdan gördüğün gibi dik bir yamacı tırmandığına göre,adımlarının geriye doğru kayması bulunduğun yeri durumundan ileri gelebilir,o zaman da umutsuzluğa kapılmana gerek yoktur.