Hannibal Lecter

Hannibal Lecter
@HannDex
İnsanın belli başlı iki günahı vardır,öbürleri bunlardan çıkar:Sabırsızlık ve tembellik.Sabırsız oldukları için cennetten kovuldular,tembelliklerinden geri dönemiyorlar.Ama belki de belli başlı sadece bir günahları var:Sabırsızlık.Sabırsızlıklarından ötürü kovulmuşlardı,sabırsızlıklarından ötürü geri dönemiyorlar.
Reklam
Düz bir yolda yürüyor olsaydın ve tüm ilerleme isteğine rağmen gerisin geriye gitseydin o zaman bu çaresiz bir durum olurdu;ama sen dik,senin de aşağıdan gördüğün gibi dik bir yamacı tırmandığına göre,adımlarının geriye doğru kayması bulunduğun yeri durumundan ileri gelebilir,o zaman da umutsuzluğa kapılmana gerek yoktur.