İnsanın belli başlı iki günahı vardır,öbürleri bunlardan çıkar:Sabırsızlık ve tembellik.Sabırsız oldukları için cennetten kovuldular,tembelliklerinden geri dönemiyorlar.Ama belki de belli başlı sadece bir günahları var:Sabırsızlık.Sabırsızlıklarından ötürü kovulmuşlardı,sabırsızlıklarından ötürü geri dönemiyorlar.