Eyaz, Adem'i düşünüyordu.İlk insan olabilmek istedi.Yüklemek için günahını tüm insanlığa, olabilmek için her hikayenin giriş tekerlemesi ve arzulamak için çocukluğunu ilk insan olabilmek istedi.Değildi.Belki son insan olabilirdi.Ademin yaratıldığı gün tanıştığı olurdu.Sonsuz yaşamda var olmamak için son insan olabilirdi.Eyaz kendini düşünüyordu.Yok edilen çocukluğunu, işlediği affedilmez günahını ve cennetinden kovuluşunu!''