Bazen hayatın sesi çok yükselir.
Nefes al.
Gecenin en koyu yerinde bile, sabah çoktan yola çıkmış.
Hiçbir şeyin aceleye değmediğini hatırla.
Kalbini teslim et...
Bir yaprağın düşüşünü seyret mesela,bir nefesin akışını hatırla.
Ve sen fark etmeden,yüreğinin kıyısında bir huzur yeşerir.
Şairin de dediği gibi;
Yaşamak budur işte,ne tam sevinçtir, ne de tam keder.