Anılara sığınmak, bazen acıdan kaçmak, bazen de mutluluğun tekrarını aramak içindir. Ama insan orada kalırsa, gerçekliği kaçırır. Gözleri hep geriye dönük olan biri, önündeki yolu göremez. Hedefler, hayaller, ilişkiler... Hepsi bulanıklaşır.
"Kişi, yalnız kaldığında da Allah’tan korktuğu ölçüde samimidir. İnsanın asıl imtihanı, kimsenin görmediği yerlerde ve kalabalıkların çekildiği zamanlardadır."