Kitabı, çevirmeni olan Duygu Akın’a verdiğim değerden dolayı almıştım. Hayal kırıklığına uğradım. Tanıtım yazısındaki “Öyle bir sonu var ki önceki bölümleri tekrar okuma hissi yaratıyor” cümlesi yüzünden kitabın sonuna sürüklendim. Bitirdiğimde ise “ben ne okudum?” diye hayıflandım.
Kesinlikle tavsiye etmem.