📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gece saat 2’yi geçtiği zaman, sadece uyu. Çünkü gece 2’den sonra verdiğin kararlar, yanlış kararlardır. İyi olan hiçbir şey gece saat 2’den sonra gerçekleşmez.” Ted Mosby
insana en çok acı veren şey yaşadığı kötü günler değilmiş en güzel anılarıymış.
Halbuki insan normalde acıdan kaçan bir varlık
İnsan neden acı vereceğini bile bile hep geçmişi düşünür ki..?