Harun Gül

Harun Gül
@Harun__
"Hiçbir yararı olmadığı hâlde bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir." (George Orwell)
Hayat, derbederlik ve tembellik için çok uzun; fakat hırsla, yağma ve haydutluk yapmaya değmeyecek kadar kısadır. Hayat duygularla çalışılacak ve resmedilecek bir kompozisyon, aynı zamanda mantıklı yazılacak bir rapor gibidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Harun Gül

, bir kitap okudu
9/10
·517 syf.·
21 günde okudu
·
2024 134. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,4bin okunma
Nietzsche'nin, o kaçığın hakikatten şüphesini ifade eden kaçık laflarından biri aklına geldi. Kim bilir, belki de haklıydı.Belki de hiçbir şeyde hakikat yoktu, hakikatin kendisinde bile; hakikat diye bir şey yoktu.
Ben hasta bir adamım. Hayır, bedenim değil, ruhum hasta, beynim hasta. Bütün değerlerimi kaybettim sanki. Hiçbir şeyi umursamıyorum.
"Huzurun aslında tamamiyle insanın içindeki asıl ben'e karşı verdiği cevapların samimiyetinde gizli olduğunu bütün benliğimle kabul etmiştim."