Rastgele yaşadığımıza göre varoluşunun yönünü önceden saptamayan kişi eylemlerini ayrıntılarıyla düzenleyemez. Bütünün tasarımı kafasında olmayanın, öğeleride elinde bulundurması mümkün değildir. Ne resmi yapacağını bilmedikten sonra, renkleri biriktirmek neye yarar? Hiç kimse hayatının genel resmini yapamıyor bunu ancak adım adım düşünüyoruz.