"Buradaki bir çok öğretmenin derdi, çocuklar ya da şartlar değil hocam. İnsana değer vermeyen, koltuklarını taht sanan egoist yöneticiler. İki insan gördüğünde öğretmenleri öve öve bitiremeyen, her fırsatta onların yaptığı güzel işleri baltalayan ve buna rağmen iyi bir şeyler yapınca da kendi başarıları gibi üstüne konan yöneticiler. Sürekli itaat bekleyen, en ufak bir sıkıntıda çok subjektif kararlar verebilen kişiler. Açıkçası bu ikiyüzlü tavır bizim inancımızı çok sarsıyor."