Sema

Sema
@HasTimedOut
İstanbul
8 Mart
436 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Dünyanın acı bir tadı vardı. Eziyetti yaşamak.
Sayfa 24 - Can·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstanbul'a bakıyorduk denizden. Bizim İstanbulumuza, çalınmış hayallerin şehrine... Talan edilen anıların başkentine... Yağmalanmış mutlulukların payitahtına... Kırılmış umutların kalesine... Kederlerin kraliçesine... Zorbalığın ele geçirdiği güzelliğe... Sinsiliğin bayrak diktiği zarafete... Açgözlülüğün işgal ettiği berekete... Kendi kanımızı sunmaktan başka çaremiz kalmayan şehrimize; sokağımıza, bahçemize, evimize, mezarımıza...
Şahsen ben bilmiyodum
Mimar Sinan'ın asıl yapıtı bu şehirdir. İstanbul'un her köşesinde imzası var. (...) Ayasofya'nın küçük bir kopyası olan Kılıç Ali Paşa Camii... O caminin inşaatında Don Kişot'un yazarı Cervantes'in amelelik yaptığını biliyor muydunuz?
Toplum çürümüş, neresinden tutsak, elimizde kalıyor.
Sayfa 469·Kitabı okudu