Şiir

Şiir
@Hasan7272
Karaktersizlik en büyük övgüdür insan doğasının. oturmuş bir kişiliğe sahip olmak, taş olmaktır, tahmin edilmektir çünkü.sudur benim doğam, daha hiçbir şey olmamış ama her şey olmaya gebedir
Aşağılık insanların bir şeyleri kurban etmesi için bir tanrıya ihtiyacı vardır Çoğu kez düşüncem oldu Hz. Nietzsche
Felsefe
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Boynumda yaratanın tasması... Köle ve kanayan boynum
Kalubeladan tren yorgunu silvana Varoluş sebebimi haykırıyorum Sırtımda kanım emen böcekler Tuzlu ve ılık göz pınarları... Yara mevsiminde sancımı ovuyorum ...
Neydi peki kutsanmış olan, en iyi din adamlarının müjdesi neydi, "seni doğalıktan men ediyorum, sen ihtiyaç duyana kadar." dinler, hasta ruhlar dışındaki kaç kişiyi ikna edebildi, Herkesi, "yoksa tanrının istediği dünyayı bir tımarhaneye mi çevirmekti." "hayır, bu din adamlarının, azizlerin istediğiydi." Tanrı-krallar tanrıyı yarattı Peki ya bizler efendim Kötürüm bir vücut nasıl ayakta kalacaktı eğer biz olmasaydık. Nietzsche
Felsefe