Şiir

Şiir
@Hasan7272
Karaktersizlik en büyük övgüdür insan doğasının. oturmuş bir kişiliğe sahip olmak, taş olmaktır, tahmin edilmektir çünkü.sudur benim doğam, daha hiçbir şey olmamış ama her şey olmaya gebedir
O ayaz gözlerinde parçalanırım Zımparalanmış bir sabi sureti gibi Üşürüm titrerim her gülüşünde Kabir azabını anan günahkar gibi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"hamile bir bakireye aşere olurum"
Meczup
Meczup Tuz dağlarını ovdu Tuz dağları kocamış yaralara Kın olmuş bir yürek türlü sevdalara Parmak uçlarından rıhtımlara Göğsüne tırmanan yangın Hutame İlmik ilmik dokunuyor tenime
Sayfa 96·Kitabı okudu
Ve öyle böyle gedikler açılır ömründe kapatamayacağın, Susturamayacağın yaraların kabuklanır...