Şiir

Şiir
@Hasan7272
Karaktersizlik en büyük övgüdür insan doğasının. oturmuş bir kişiliğe sahip olmak, taş olmaktır, tahmin edilmektir çünkü.sudur benim doğam, daha hiçbir şey olmamış ama her şey olmaya gebedir
Sana nergisler toplamıştım peygamber ibrahimden Yakuptan hayırlı hayırsız evlatlar Taşıyabildiğim kadar helal toprak Gönlü kırık mabuttan gelmiştim sana
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"kendi cezanı verecek kadar cesur musun? Kendi ödülünü ret edecek kadar..! Yoksa bir kurtacıyada mı ihtiyacın yok... Dur dur sen o sun tanıdım şimdi En yalnız kişisin sen."
... Lavaş yar göğsünde katı kan emeceksin Tüm yalvarışlardan öteye Beyti lahımda isa Ziguratta yaşlanmış bir fahişe olacaksın Çocuk acele etme çocuk Taht-ı revan olur gönlün kimlere Kimlere Taht-ı revan olacak gönlün
"Ruhuma yetmeyen bir beden ikram ediyorum"