Şiir

Şiir
@Hasan7272
Karaktersizlik en büyük övgüdür insan doğasının. oturmuş bir kişiliğe sahip olmak, taş olmaktır, tahmin edilmektir çünkü.sudur benim doğam, daha hiçbir şey olmamış ama her şey olmaya gebedir
"O kapkara hacer-ül esved gözlerin, eğdire eğdire kamburum çıktı."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Cebime kırk karat fatiha doldurmuşum Yakamozla biriken dervişler hürmetine Hurmamı bir avuç kuma gömüyorum Üstüne kan suyu Yorgun ayak izleri üstüne
"Gönül fetva verir gözler yalvarır"
İnsan ekmeli Güneş için göğü kırbaçlayan Tasma tutan ellerin merhametini Dev kuleleri incitmeli Betonu kanatmalı Karınca sürüleri istila etmeli şehirleri ... İnsan ekmeli Bağrında nehirler taşıyan Bir kelebeğin sancılı iniltilerini Mayınları öpücükle susturan
İçimde yükselen göğe Karanfil kundaklarını ısmarlıyorum Et ile Acı ile Kan ile Hakikat geçidine kurbanlar sunuyorum Alevli tellerinde et kokum yayılır Bakire bir hamileye aşere olurum ... Arzular rıhtımında kehribar gözlerini sayıyorum Avuçlarımda yaratan tecellisi Avuçlarımda yaralı bir tanrı Sonra sonra Ruhuma yetmeyen bir beden ikram ediyorum