Serseri karanfiliniz Ece Nehar Erarslan size mutlu ömürler diler. :)
Sellamm millet. Ben deli dolu bolca belalı bir kızın hikayesini okudum.
Evet cağnımız Nehar başına bela almadan duramayan kızımız. Ve tabiki sessizlik abidesi Ateşimiz...
Her şey tarihi eser bir saatle başlıyor. Deli kızım Nehar da polise gitmek yerine belayı kendi üstleniyor bir nevi
Acayip eğlenerek okuduğum, ancak Ateş'in sessizliğinin sebebini öğrendiğimde bir kac gözyaşımı feda ettiğim bir kitapdı.
Yazarın kalemi akıcı. Sıkmadan ilerleyen bir kurgu.
Beni en çok etkileyen Nehar'ın sahilde Ateş'e açıldığı sahne ve Ateş'in sessizliğinin sebebini okuduğum kısımlardı.
Tatlı hoş bir kitap. Tek solukta bitirebilirsiniz