TEVAFUK

TEVAFUK
@Hasbel_kader_
Ölümün olduğu bir dünyada hangi sorun ne kadar canımızı sıkabilirdi ki?
Göldeki evlerden bir kaçının hikayesiydi bu; biraz karanlık, biraz buruk ama değişmeyen tek bir gerçek vardı... Ne yaşanmış olursa olsun güneş her daim sırları barındıran o çatıların üzerine doğmaya devam edecekti...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
8/10
·608 syf.·
2022 14. kitabı
Kötü başlangıçlar mutlu sonlara dönüşmeyi hak ediyordu. Başarabilenlerin arasında Mizgin ve Rezan vardı. Onların hikayesi acı ve kırıklarla doluydu. Pes etmemenin, savaşın, direnişin sonu birbirini seven iki yüreğe dönüşmüştü...    Kaybedenlerden olma korkusuyla geçirdiği her gecenin sabahında umuda sarılan bir kadın olmuştu. Kadının umuduna sarılan adamın taştan kalbi şekillenmişti. Mizgin vazgeçmemişti... Rezan kadını itmişti ama asla kaçmamıştı... Evet güzel bir seri daha bitti. Kalemiyle yeni tanıştığım bu güzel yazarlar beni Urfa nın tozlu sokaklarında gezdirdi. Sevdiği adama hiç hayal etmediği bir şekille giden bir kadın ve sevmediği kadına acımasızca davranacağını söyleyen bir adamın hikayesi bu. Kitap çok akıcı ve bol olaylıydı.  Çok keyifle okudum. En kısa zamanda diğer kitaplarıda alacağım. Okumak isteyene tavsiye ederim... Kitapla kalın dostlarım  :)
Berdel IIŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 2019834 okunma
5/10
·2144 syf.·
2022 12. kitabı
Merhaba kitap severler. Yeni bir yazar tanımak için bu seri ile başladım. Konu olarak çok ilginç bir kurguydu. Kısaca konusuna değinecek olursam, Siraç Karayel babasınn zamannda sevdiği kadından ötürü babası tarafından sevilmemiş ve şiddet görmüştür. Annesinin ölümünden sonra daha öfkeli hale gelir. Babası Mehmet Ali Karayel sırf sevdiği kadın kendisiyle evlensin diye Ceren Karamaça'nın kızı olan Mayıs'ı oğlundan kaçırmasını ister. Tabi tahmin edemediği şey ise Sıraç'ın Mayıs'a aşık olduğuydu. Konusunu sevdim ancak beni rahatsız eden duyguların ve benzetme dolu betimlemelerin çok olmasıydı. Yani bence 3 kitaba yayılcak olan konu fazla uzatılmış. Ayrıca birçok yerde kopukluk vardı. Her sayfada bir şeyler eskik ya dedim. Saglam kurgu fazla uzatmalara gitmiş. Okunmaz değil ama bir daha tekrar okurum dediğim kitaplardan olmadı malesef :( Yinede okumak isterseniz sıkıcı değil. Ha birde yetişkin içerik mevcuttur. Rahatsız oluyorsanz bilmenizi isterim. Herkese keyifli okumalar dilerim :)
Yangın Mavisi 1 - KıvılcımBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20201,001 okunma