Serinin son kitabı da bugün bitti. Bende tabiki. Başlarda resmen kalp krizi geçiriyordum. Malum Alaz kontrol delisi bir adam. Tabi o yine Sedefine kıyamadı :) Tabi konu sedef ya kızın başı dertten kurtulmadı resmen. Bu sefer annesinin geçmişi ile sınadı hayat onu. Yaşarken ölür oldu. Resmen bir an ben bile umudu kesmiştim. Neyseki toparladı kendini Sedef. Yanlız düğün giriş sahnelerinde kırıldım gülmekten. Hele Yiğit in Naz'a hala ismiyle değilde Nazmiye,Nurhayat,Nesibe gibi her türlü isimle seslenmesi :D ALLAH ım kitap efsaneydi. Evet bu muhteşem serüvende bu şekil son buldu. Alın okuyun arkadaşlar