Tanrı insanı kendine emanet etmiştir, zira onun içinde Tanrı'dan bir parça vardır....Dolayısıyla ona göre bizler nasıl davranmamız gerektiğini aslında derinimizde bilmekteyiz; sadece içimizdeki sese, kalbimize ama en önemlisi doğamıza kulak vermemiz gerekir..