İyi ki yalnız kalabiliyoruz,
bir yaprak düşüyor penceremin önündeki ağaçtan.
İşte diyorum, bir sevda daha bitti.
Seviyorum diyen biri daha gitti diyorum.
Sürüldü ve yaşça gitti,
bazen öyle giderler ki,
sanki bir gün gelecekmiş gibi,
ama gelmezler...
Zaten en acıtan şey de gitmeleri değil,
Sanki bir gün geri gelecekmiş gibi gitmeleri olur...