Papatya Meftunu.0

Papatya Meftunu.0
@Hasibe_k
"Peki yürekler, insanlara düşlerinin peşinden gitmek zorunda olduklarını neden söylemiyorlar?"
Sayfa 154
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. "
Sayfa 169
"Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum..."
Sayfa 46
İyi ki yalnız kalabiliyoruz, bir yaprak düşüyor penceremin önündeki ağaçtan. İşte diyorum, bir sevda daha bitti. Seviyorum diyen biri daha gitti diyorum. Sürüldü ve yaşça gitti, bazen öyle giderler ki, sanki bir gün gelecekmiş gibi, ama gelmezler... Zaten en acıtan şey de gitmeleri değil, Sanki bir gün geri gelecekmiş gibi gitmeleri olur...
Sayfa 62·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ya bu şehire ben fazlayım ya da bu şehirde biri eksik..."