Storytel’den dinledim ben. 2. Kitapmış ama olsun. Şimdi çok özledim vs. dediği eşinden boşandığı gün başka birine aşık olması, ilk tanıştığı anda hayran olduğu yaşlı kadına iş bulduktan sonra bunak demesi, böyle takıldığım noktaları düşünürken kitap bitti, kitabın sonuna göre normalmiş bunlar dedim artık :)
Zaman içinde acı duyarak da olsa ölüleri bağışlamayı, karanlığın çöktüğü sancılı vakitlerimi geçmişin hayaletleriyle paylaşmayı öğrendim; sıra kendime gelince duraksıyorum, kabaran öfkemi dindirmeye gücüm yetmiyor.
Kim bilir, belki de cehennem insanın kendini bağışlayamamasıdır.