Katlanmak, bana göre değildi; hayvanlara, ağaçlara, taşlara özgü bu fazileti arada bir benim de gösterdiğim oldu ;ama ben bunu yalnızca kendimi denemek ,gücümü ölçmek, şu dünyada neye ne kadar dayanabileceğimi ölçmek için yaptım.
Herkes yaşar ,yıpranır ve ölür;bu doğal bir durumdur.Ama dünyanın hiçbir yerinde insanlar bizde,Rusya'da olduğu kadar çabuk ve anlamsız bir şekilde tükenip yok olmazlar.
İnsanların ayıplarını izlemek,para ödemeden yaralanabileceğiniz tek eğlencedir.Benim patronlarımın tek eğlencesiyse,sürdürdükleri namuslu,çileli,kıt kanaat hayatın öcünü alır gibi yakınlarına sözlü işkence etmekti.