Tüm bunları bir kez anlatarak ruhumdan atabilirim, belki de böylece o ağır yükü ve sonsuzca hatırlanan katılığı silebilirim; belki de yarın yazgımla karşılaştığım oraya gidebilir, aynı salona girebilirim, ondan ve kendimden nefret duymadan.
İnsan her şeyini kaybederse, elindeki son şeyini kaybetmemek için umarsızca mücadele eder, benim elimdeki son şeyde o kadından kalanlardı, onun giziydi.
Birinden vazgeçerken aslında o kadar zaman boş yere harcadığınız zamandan, duygudan ve ona verdiğiniz emekten de vazgeçiyorsunuz. O yüzden bu kadar zor bir şeylerden vazgeçebilmek. Ama bazen her şeye rağmen vazgeçmek en güzelidir.