Merhaba sevgili okurlar,
Bu kitabı bitireli 4 veya 5 gün oldu ve size ne kadar beğendiğimi anlatamam Oflazın Işılı sahte dünyadan kurtarması mükemmel ötesi bir kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın 100. sayfasına gelmiş olabilirim ama okumaya devam etmeyeceğim biraz saçma geldi veya benlik değil kısa bir zamanda tekrar başlayıp okuyabilirim
'Beni hiç tanımamış olan sana'
Kitabı 10 kere veya daha fazla okudum diye bilirim çok güzel bir kitap canım sıkılınca duruyorum tekrar okuyorum bence herkes okumalı Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Kitabı bitirdim 5.bölüme kadar wattpad de okudum diğer bölümleri pdf bir şekilde okudum, kitaba aşık oldum diyebilirim Bestegül'ün iç sesi falan çok iyiydi