📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık şımarmayacak kadar olgun,
eğlenecek kadar çocuk ruhlu,
affetmeyecek kadar iyi niyetli,
aynı kazığı tekrar yemeyecek kadar zeki bir kadınım.
Bu yüzden çok gülerim.
"Ve sıradaki gülüşüm
Beni sevenlere gelsin!" 😊
Alçı tutmayan kırıklıklarım, okyanusa teşne kuraklıklarım var benim. Ruh kumaşımdaki yırtıkları sabır ipliğiyle dikmişliklerim; hemen her gece kâğıda söz yaşı, yastığa ise gözyaşı dökmüşlüklerim var.
Kendi bileğimi, kendi belimi bükmüşlüklerim, kendi ciğerimi sökmüşlüklerim var benim. Kör sevdalar peşinde koşarken yok yere gönül teri akıtmaktan bıkmışlıklarım ve gönlüm terliyken içtiğim o soğuk ayrılıklar yüzünden üşütmüşlüklerim var aklımı…
İki mısra şiir.
Bir türkü, Bir demli çay
Unutmak mı?
Bilmem ki varmı nasip te
Ama olsa keşke
İlaçmış ya zaman herşeye
Bizimkisi züğürt tesellisi işte..