Yaşayanlar öleceklerini bilir ama ölüler hicbir sey bilmez ve onlar için artık ödül yoktur, çünkü hatıralar unutulur; sevgileri, nefretleri ve onlarin kaskanclk çoktan ortadan kalktı ve artlk gök kubbenin altında yaplan hicbir seyde onlar icin sonsuza dek onur yok."
Hayatta gerçeğin uğruna çabalamayı seven bizler neyin peşindeyiz? Kendimizi bedenden ve tüm kötülüklerden kurtarmak için.. Öyleyse, ölüm bize geldiğinde nasıl sevinmeviz?