"Doğrudurl insanı yenilemek gerek. İ Insan uyuz olmuşsa, hamama götürür, yıkar, temiz üstbaş giydirirsin iyileşir, değil mi Ama,insanın içini nasıl temizlersin? işte sorun bu!"
"Yeryüzünde küçük düsürülmemis, aşağılanmamıs kimse var mi? Beni o kadar cok kücük düsürdüler ki, artik kızmıyorum. Ne yapacaksın, insanlar baska türlü davranamiyorlar işte. insan her şeye incinirse, iş göremez, üzerinde durmakla zaman yitirir. Yaşam böyle Eskiden, insanlara kızardım. Sonra düşündüm, gördüm ki, kızmaya değmiyor. Herkes komşusundan dayak yemekten korkuyor. Bu nedenle, ondan önce davranıp ilk darbeyi vurmak için, elini çabuk tutuyor. Yaşam böyle işte,