İnsanın kendisiyle başbaşa kalmaya, içe doğru derinleşmeye, yaşamı telaşsız gözlerle seyretmeye, duygusal bir dinginlik içinde kahve yudumlamaya ihtiyacı vardır ...
Duyarsız veya farkındalığı düşük kişilerle tartışmayın, onları düzeltmeye,değiştirmeye kalkışmayın...Herkesi olduğu hali ile kabul edin; becerebildiğiniz kadarıyla insanlarla iletişiminizi devam ettirin...Kimseyi suçlamayın herkesin bir hikayesi olduğunu tebessümle seyredin.