Hepimiz suçlu olduğumuz zaman, demokrasi gerçekleşmiş olacak. Yalnızlık içinde ölmek zorunda oluşumuzun intikamını almamız gerektiğini de hesaba katmadık, sevgili dostum. Ölüm yalnızdır, oysa kölelik, toplu halde olur. Bizimle birlikte, en az bizimki kadar, başkalarının da hesabı var, işte önemli olan bu. Sonunda, hepimiz birleşiyoruz, ama diz çöküp, boyun eğerek...