Zarif bir mısra

Zarif bir mısra
@Hatip33
Şimdi geç kaldığımın telaşıyla ruhen çırpınıyorum. Her secdenin ele geçmez bir fırsat olduğunu anlıyor ve 'secdede olmadan secdede olmak' larımı ah-vah ile anıyorum. Utanç içerisindeyim.
Reklam
Çoğukez şiirin şairden bağımsız olduğunu düşündüm. Bu nedenle olacak şairliğime hiç sahip çıktığım olmadı. Yazdığım şiirlerle ilgili sorularla karşılaştım mı çok rahatsızım. Gide gide her türlü şiir sorusuna kızıyorum. Neredeyse 'dokunmayın şiire' diyeceğim. Çünkü şiir yaptığımız birşey değildir. Şiir kendisi var.
Umutsuzluğun kapımıza gelmesi için az mı bekledik? Umutsuzluk mu, yoksa ince derin bir şikayet mi? Yoksa... Faaliyet içinde geçen gece ve gündüzlerimizin bizi bıraktığı anlarda kalbimizi eline geçiren ve henüz mahiyetini anlamadığımız melal mi?
Yine saralım mı yaralara kum sargısı?...
Hasretinle nasıl başa çıkar ağaçlar? Ya denizler, nasıl ağlar? Ah bu bendeki sonbahar Bu bendeki kırık dal Kanımda solan kırmızı Kirpiklerimde kar Hasretindir yar Hiç olmazsa rüyalarda sar...
Reklam