Konuşulması imkansız bir şeyi yaşadıktan sonra kendinize ya da bir başkasına tekrar nasıl güvenebilirsiniz ya da tam tersi, vahşi bir şekilde şiddete maruz kaldıktan sonra nasıl yakın bir ilişki yaşayabilirsiniz?
Korkunç olaylar, nasıl insanların umutsuz bir şekilde geçmişe takılıp kalmasına neden oluyordu? "Çaresizce bir yerden kaçmak istedikleri halde, insanların orada donup kalmasına neden olan zihinlerinde ve beyinlerinde neler olup bitiyordu?