Havinn.17

Havinn.17
@Havinn17
"Dünya güzeldi,içimde güzel olsun istedim"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve ben korkuyordum,ne yalan söyleyeyim? Korku içindeydim,dünya öyle büyüktü ki...insanoğlunun girebileceği en büyük , en keder dolu yerdi.