Fesleğen

Fesleğen
@Havva25
“Nasıl olmalı güzel insan, güzel müslüman?” Dediler. Cevaba bakın: “Geldiği yere sürur ve neşe getirir, giderken de hüzün bırakır. Arkasından, ‘Ah nerede?’ denir, özlenir, aranır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zira her insan hayatı okuyabilecek bir programla dünyaya gelmektedir. Küçücük çocukların yürüyen karıncadan esen rüzgara, her bir zerreye hayranlıkla bakabilmesinin nedeni budur. İnsanoğluna emanet edilmiş tefekkür gözlüğü eğer başkası tarafından bozulmazsa sanat eserlerini fark edip, sanatçıya uzanan yolu görebilecek biçimde yaratılmıştır.
Bir baba çocuğuna güzel edepten daha efdal bir şey hediye edemez
Dil susunca kalp konuşmaya başlayacaktır.🕊
Zira insan sınanmadığı günahın masumu değildir. Nefsinin kendine henüz fısıldamadığı bir imtihanın galibi de olamaz.