Kitabı okuduktan sonra anladım ki bazen tek bir insanın yaşadığı acı, hepimizin görmezden geldiği gerçekleri anlatıyor. Bazı hikâyeler bittiğinde kitap kapanıyor ama insanın içinde bıraktığı sızı uzun süre dinmiyor. Sanırım bazı karakterler unutulmak için yazılmıyor.
Huzursuzluk