Düşünüyorum da,saflık zamanlarımda,güzel evlerde oturan,öğrenim görmüş,bankalarda hesabı olan,yüksek tabakadan bu insanların bir şey olduğunu sanırdım.
Ben masabaşında oturup küçük işlerle ugraşmak, defter tutmak için yaratılmamışım. Bana bunları yaptırır, beni oteki adamlara benzetir, onların işlerini yaptırır, onlarla aynı havayı teneffus ettirir, onlarla aynı görüşe sahip ol- maya zorlarsan aradaki farki, beni ve sevdigin her şeyi mahve- dersin. Içimdeki en hayatı şey, yazma isteğim. Eger aptalın biri olsaydım ne ben içimde yazmak için bir istek duyardım, ne de sen beni kendine koca olarak isterdin."