Kitabımız bir genç kızın günlüğünden ibaret. Etrafında ki kalabalıkdan uzak bir dünyanın içersinde masumluğunu korumaya çalışan bir Pervin tanıyoruz. Pervin'in söylediği çoğu yerde kendim yazmış kadar yakın hissettiğim yerler oldu. Hayata, insanlara, aşka, saygıya, bakış açısı fazlasıyla hoş ve güzel.
Ben kitabı beğendim 10/9 diyorum. Bir puanı da sonuna kadar her şeyin çok güzel olup sonunda paranın insan duygularından daha değerli olduğu ve Pervin'in hiçbir zaman istemediği o hayatı yaşamak zorunda kaldığı için kırdım.
İyi okumalar.