Yorulduk üstadım.
Çalışıp koşturarak değil,öylece oturarak yorulduk.
Bir tuttam şefkat aramaktan, zerrece vefa yoksuluğundan, insanlari seyretmekten ve gözlemekten youlduk.
Çok severek haddimiz aşıyoruz üstadım.
Ya yanlış zamanın insanlarıyız,
Ya da insanlık için yanlış bir zamandayiz..