Hayal ve Ötesi

Hayal ve Ötesi
@Hayalimsi_00
Ağlayarak geldim hayata, Sözüm olsun gülümseyerek gideceğim.
Gastronom
Lisans
6 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Bildiğim şeyleri ilk defa öğreniyormuş hissi yarattı.Güzel bir kurgulamaya sahip, hiç kopmadan bitirebildim.Tavsiye ederim. Verdiği hissiyat güzeldi. İç dünyama dokundu.
Roman
Kırklar DiyarıŞebnem Pişkin · Astrea Yayınları · 201028 okunma