Hayal ve Ötesi

Hayal ve Ötesi
@Hayalimsi_00
Ağlayarak geldim hayata, Sözüm olsun gülümseyerek gideceğim.
Gastronom
Lisans
6 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Serenad
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kiminin ki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi ! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru! "
Sayfa 105·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Gün Baksam Ki Gelmişsin
Bir güvercin gibi yorgun uzaklardan yar. Gözlerinde bir bitmez,bir tükenmez güzellik Saçlarında ilkbahar.. Bir gün baksam ki gelmişsin.. Gülüşünde taze serin bir rüzgar Ellerin yine eskisi kadar güzel Çiçek açmış dokunduğun bütün kapılar.. Bir gün baksam ki gelmişsin.. Hasretin içimde sonsuzluk kadar. Şaşırmış kalmışım birdenbire çaresiz. Dökülmüş yüreğime gökyüzünden yıldızlar. Bir gün baksam ki gelmişsin.. Ne yüzünde bir gölge,ne dilinde sitem var. Tozlu pabuçlarını gözlerime sürmüşüm Benim olmuş dünyalar...
Şiir
Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman
"Beklesen de olur, beklemesen de Ben bir gökkuruşum sırmalı kesende Gecesi çok süren karlar buzlar ülkesinde Hangi ses yürekten çağırırsa seni bana Geleceğim diyorum,takvim sorma bana -Ihlamurlar çiçek açtığı zaman."
Şiir
Gülistan
"Birinin kalbini kırdın mı, sonradan ona yüz türlü iyilik etsen de , o tek kırgınlığım öcünden sakın! "
Sayfa 11·Kitabı okuyor
Alıntı
"zaman değil de dünya geçiyormuş insanın üzerinden. bir parçan yollarda hayal, bir parçan evlerde çürüme fotoğrafı, bir parçan çarşıların ipinde arzu. herkes kayıp. insan ölülerine yetişemiyor. azıcık yavaşlasa, azıcık soluk alayım, hayal kurayım, yaramı seveyim... dünyanın dışına düşecekmiş korkusuyla daha hızlı koşmaya başlıyor. ben de üç ay koştum. girdiğim çıktığım bütün kapıların önüne tarçın vardı. gözleri akışsız bir suydu. bir çift çan kulesiydi. tarçın beni kötürüm ediyordu: 'neden kendine inandırdın? her yer istanbul olmuştu. hiç kimse hiçbir hayvanı sevmiyordu. evler ölüyordu. insanlar her gün daha kötüydü. kadıköy rıhtımı bütün martılarını başka denizlere gönderiyordu. çocuklar merhameti öğrenecek bir canlı bulamıyordu."
Şiir