Hannıbal lecter

Hannıbal lecter
@Hayalindeki
Ne için ya da niçün bunca uğraş Düşün,düşün , düşün Otur sakince biryere ve birazcık düşün Korkma yormaz Sadece birazcık sıyırırsın
Einstein=izafiyet
“Elinizi sıcak bir sobanın üzerine koyduğunuzda bir dakika bir saat gibi geçer. Hoş bir kızla geçirdiğiniz bir saat ise bir dakika gibi geçer. İşte bu izafiyettir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Artık ayrılma vakti geldi çattı, ben ölmeye, sizler de yaşamlarınızı sürdürmeye gidiyorsunuz. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece tanrı bilebilir."
Felsefe
Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin, (...)"