Hayat.

Hayat.
@Hayat1453
Farkında ama hala direniyor.Sonucunda ne kazanıcak bilmiyorum ama beni büyük kaybetti.Umarım verdiği acıyı sindirebilirim.
kendi ütopyam.
Siirt, 23 Mart 2004
4 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Her şeyi çöpe attım ama çöpü atmaya elim varmıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vuslat yok!
Güçlü ol ey kalbim , güçlü ol daha çok işimiz var.
...Oysa farklı olduğum için deli sanıyorlar.
Seyitxank.
Ay batar gün doğar Yer oynar yerinden Duyamazlar... Seni böyle seversem asarlar beni.
Edebiyat
Kendine gel seni orada bekliyorum.
Şiir