Hayat.

Hayat.
@Hayat1453
Farkında ama hala direniyor.Sonucunda ne kazanıcak bilmiyorum ama beni büyük kaybetti.Umarım verdiği acıyı sindirebilirim.
kendi ütopyam.
Siirt, 23 Mart 2004
4 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Ben anlatsam sen anlasan beraberce ağlasak, Ağlamak anlamaktır benimle ağlasana...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu dünyada sevdiğimiz her şeyden ayrılmak zorunda mıyız;(
Ben büyüdüm.Bir ara o kadar çok büyüdüm ki dünyaya sığamadım.
Eylül ne zamandı diye sordun ya çok sevindim eylülün tam yeri Edip Cansever'in şiiri"Eylülsem,istemeden kırılıyorsam bazen"vakitli vakitsiz bir kırgınlık gibiyiz ya zaman zaman eylül gibiyiz o zaman.
Edip Cansever
Susuyorduk.Yüreklerimiz yorgun düşmüştü.
Sayfa 117·Kitabı okudu