" İleride olmak istediğim tek bir meslek vardı kafamda, Psikolog. İnsanları basitleştirilmiş düşüncelerden kurtarmak, onların davranışlarını inceleyerek kişiliklerini analiz etmek, onlara yardımcı olarak geleceğe kendi olabilen insanlar yetiştirmek istiyordum. “Kendin olabilmek” kavramı.. Araştırmalarıma göre en çok kendi olabilen insanlar toplumda dışlanırmış. Çünkü toplum onları bir kopya gibi yaşamadıkları için farklı görerek ayrımcılık yaparmış. Bence insanlar kendileri olabildikleri sürece hayattalar. Kopya gibi yaşayan çok var çünkü. Bize kendi gibi olabilen insanlar lazım. "