İki dakika gözümü kapatıp geçmişe gittim de ne çok kazık yemişim yia kimsem kalmamış resmen.Kazık atanları da bir güzel silmişim tek tabanca takılıyorum.d Tek kalmak üzücü gibide bir yandan iyi bir şey yaa kendime kazık atamayacağım için mutlu mutlu yaşayıp gidicem fbsjfhkscjlsjclsldbf