Tuğba

Tuğba
@Hayat152
" Pirayesiz lâl olur benim dilim," derdin ya şimdi kimce konuşuyorsun? 𝓗𝓪𝓯ı𝔃 𝘈ÜİF|
Hayata pozitif bakma şeklim:D
İki dakika gözümü kapatıp geçmişe gittim de ne çok kazık yemişim yia kimsem kalmamış resmen.Kazık atanları da bir güzel silmişim tek tabanca takılıyorum.d Tek kalmak üzücü gibide bir yandan iyi bir şey yaa kendime kazık atamayacağım için mutlu mutlu yaşayıp gidicem fbsjfhkscjlsjclsldbf
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bence insan kendi kendine yetebilmeliydi..
İnsan ve Duygular
İnsanlar değişir;
-Kırıldıklarında -Kandırıldıklarında -Çok şey öğrendiklerinde -Aşık olduklarında..
Edebiyat
'Gitme demem, gitme desen..' 🍂
Müzik