-İyi misin?
-İyiyim:) Sen?
-Değilim..Nasıl iyi olabilirim ki? Lanet olsun ki pişmanım Hayat.Sana yalvarsam affeder misin beni? Sen.. Sende iyi değilsin.İyi olamazsın.Bu kadar çabuk unutamazsın beni, bizi. Sadece öyle görünmeye çalışıyorsun demi? Hiç şansımız yok mu Hayat? Ya hiç mi üzülmüyorsun? Hiç mi düşünmüyorsun bizi Hayat?
-Biz mi? Biz diye bir şey kaldı mı ki geriye?
-Hayat... Üzgünüm...
- Bu hiçbir şeyi değiştirmez. Biliyor musun ben o gün bir söz verdim. Beni hıçkıra hıçkıra ağlattığın o gün var ya, işte ben o günden sonra bir daha asla içinde senin olduğun adının dâhi geçtiği cümlelerde ağlamayacağım diye kendime söz verdim. Ve o günden sonra asla senin için bir daha ağlamadım.Ağlamam da.
-Hayat.. Ben...
- Sen var ya, benim için sadece bir yabancısın.